Hopp til hovedinnhold

Produktleveransemodell

Produktleveransemodell-team (PLM) har ansvar for å utvikle, vedlikeholde og forbedre rammeverket og arbeidsflyten, også kalt “måten vi jobber på”. Teamet analyserer og eksperimenterer kontinuerlig for å forbedre hastighet, kvalitet og ressursbruk. Vi samarbeider tett med spesialister innen design, arkitektur, ledelse og drift i Digdir/BOD. Teamet har et sterkt fokus på kontinuerlig læring, smidige metoder og kunnskapsdeling for å forbedre prosesser og sikre høy effektivitet og bærekraft. Åpenhet og eksperimentering står sentralt i vårt arbeid.

Illustrasjon av en person som sitter og leser en bok

Medlemmer i teamet

Therese Engen
Teamleder - Smidig Virksomhetscoach
Hanne Lauritsen
Scrum master
Roberto Carrera
Seksjonsjef DevOps Oslo (BUO)
Reidun Milde
Seksjonsleder for Brukeropplevelse (BBO)
Bjørn Langfors
Seksjonsleder DevOps Brønnøysund (BUB)
Frank-Robert Sveinsbø
Porteføljestyrer
Sigurd Sæther Sørensen
Sjefsdesigner
Eirik Mikkelsen
Sjefsarkitekt
Tage Bryn
Arkitekt
Backlog
Hold deg oppdatert her

Ansvarsområder/Kapabiliteter:

  • Utvikling og forbedring av produktleveransemodellen produktleveransemodellen
  • Optimalisering av arbeidsflyt og rammeverk
  • Drive innovasjon gjennom testing, smidige metoder og kunnskapsdeling
  • PLM Teamet har overordnet ansvar for følgende prosesser:
    • Requirement Management
    • Product Backlog Management
    • Product Developement Management
    • Product Design Management
    • Release Management
    • Test Management
    • Defect Management
    • Change Management
    • deployment Management
    • Policy Management