Hopp til hovedinnhold

Produktleveransemodell

Produktleveransemodell-team (PLM) har ansvar for å utvikle, vedlikeholde og forbedre rammeverket og arbeidsflyten, også kalt “måten vi jobber på”. Teamet analyserer og eksperimenterer kontinuerlig for å forbedre hastighet, kvalitet og ressursbruk. Vi samarbeider tett med spesialister innen design, arkitektur, ledelse og drift i Digdir/BOD. Teamet har et sterkt fokus på kontinuerlig læring, smidige metoder og kunnskapsdeling for å forbedre prosesser og sikre høy effektivitet og bærekraft. Åpenhet og eksperimentering står sentralt i vårt arbeid.

Illustrasjon av en person som sitter og leser en bok

Medlemmer i teamet

Therese Engen
Teamleder - Smidig Virksomhetscoach
Hanne Lauritsen
Scrum master
Roberto Carrera
Seksjonsjef DevOps Oslo (BUO)
Reidun Milde
Seksjonsleder for Brukeropplevelse (BBO)
Bjørn Langfors
Seksjonsleder DevOps Brønnøysund (BUB)
Frank-Robert Sveinsbø
Porteføljestyrer
Sigurd Sæther Sørensen
Sjefsdesigner
Eirik Mikkelsen
Sjefsarkitekt
Backlog
Hold deg oppdatert her

Ansvarsområder

  • Utvikling og forbedring av produktleveransemodellen
  • Optimalisering av arbeidsflyt og rammeverk
  • Drive innovasjon gjennom testing, smidige metoder og kunnskapsdeling

Oppgaver