Hopp til hovedinnhold

Produktleveransemodell

PLM-Teamet(Produktleveransemodell) utvikler/forbedrer rammeverk og arbeidsflyt for produktorganisasjonen. Teamet skal komme frem til en god “måte å jobbe på” som dokumenteres og er gjeldende fra Baksia/Confluence. Vi samarbeider med ledelsen, forretning-, drift- og utviklingsmiljøet om struktur og innhold, som gir god støtte i arbeidshverdagen. Teamet har fokus på produksjon av beskrivelser, læring, smidige metoder og kunnskapsdeling. Dette for å forbedre flyt, fart og bærekraft i produktorganisasjonen. Åpenhet og eksperimentering står sentralt i vårt arbeid.

Illustrasjon av en person som sitter og leser en bok

Medlemmer i teamet

Hanne Lauritsen
Scrum master
Dan Remi Mørk
Sponsor i PLM
Reidun Milde
Tage Bryn
Arkitekt
Backlog
Hold deg oppdatert her

Ansvarsområder/Kapabiliteter:

  • Utvikling og forbedring av produktleveransemodellen
  • Optimalisering av arbeidsflyt og rammeverk
  • Drive innovasjon gjennom testing, smidige metoder og kunnskapsdeling
  • PLM Teamet har ansvar for å beskrive følgende prosesser/kapabiliteter:
    • Requirement Management
    • Product Backlog Management
    • Product Development Management
    • Product Design Management
    • Release Management
    • Test Management
    • Defect Management
    • Change Management
    • Deployment Management
    • Policy Management