Hopp til hovedinnhold

Produktleveransemodell

Produktleveransemodell-team (PLM) har ansvar for å utvikle, vedlikeholde og forbedre rammeverket og arbeidsflyten, også kalt “måten vi jobber på”. Teamet analyserer og eksperimenterer kontinuerlig for å forbedre hastighet, kvalitet og ressursbruk. Vi samarbeider tett med spesialister innen design, arkitektur, ledelse og drift i Digdir/BOD. Teamet har et sterkt fokus på kontinuerlig læring, smidige metoder og kunnskapsdeling for å forbedre prosesser og sikre høy effektivitet og bærekraft. Åpenhet og eksperimentering står sentralt i vårt arbeid.

Illustrasjon av en person som sitter og leser en bok

Medlemmer i teamet

Roberto Carrera
Teamleder Produktleveransemodell og Seksjonsjef DevOps Oslo (BUO)
Andreas Rafaelsen
Avdelingsleder for Brukeropplevelse og datadeling (BOD)
Reidun Milde
Seksjonsleder for Brukeropplevelse (BBO)
Bjørn Langfors
Seksjonsleder DevOps Brønnøysund (BUB)
Hanne Lauritsen
Scrum master
Frank-Robert Sveinsbø
Porteføljestyrer
Sigurd Sæther Sørensen
Sjefsdesigner
Eirik Mikkelsen
Sjefsarkitekt
Therese Engen
Smidig Virksomhetscoach
Backlog
Hold deg oppdatert her

Ansvarsområder

  • Utvikling og forbedring av produktleveransemodellen
  • Optimalisering av arbeidsflyt og rammeverk
  • Drive innovasjon gjennom testing, smidige metoder og kunnskapsdeling

Oppgaver