Kunde-team
Teamet skal utvikle, drifte og forvalte løsninger og rutiner som sikrer en effektiv og brukervennlig support til kunder av våre produkter og API-er. Teamet er ansvarlig for onboarding av nye tjenesteeiere og oppfølging av hele kundedialogen. I tillegg skal kundeteamet sikre en helhetlig incidentprosess på tvers av alle team.
Medlemmer i teamet
Torkel Buarøy
Teamleder
Ole Gunnar Hoddø
Support lead
Roy Horn
KAM/BOD
Lars Vegard Bachmann
KAM/BOD
Elaine Svartis
Teknisk brukerstøtte/Samarbeidsportal
Erling Laugen
KAM/BOD
Mona Ebbesen
Incident Manager
Tommy Almendingen
Infrastruktur
Lars-Göran Andersson
Leverandørstyrer
Anita Meisingset
Teknisk brukerstøtte
Dan Remi Mørk
Seksjonsleder for Marked og tjenesteoppfølging
Produkter
Ansvarsområder/kapabiliteter
- Customer/User support - Servicedesk, CRM
- Service Catalog Management - Selvbetjening, oversikt over tjenester/produkter
- Request Management - Forespørsler, tjeneste eller tilgang
- Incident Management - Hendelseshåndtering
- Problem Management - Håndtere gjentagende feil
- Service Level Management - TE-oppfølging og oppnåelse av tjenestenivå (SLA)
- Avtaleforvaltning - Avtaler under drift og forvaltning (omfang og teamets rolle må avklares)