Hopp til hovedinnhold

Kunde-team

Teamet skal utvikle, drifte og forvalte løsninger og rutiner som sikrer en effektiv og brukervennlig kundestøtte for våre produkter og API-er. Teamet er ansvarlig for onboarding av nye tjenesteeiere og oppfølging av hele kundedialogen. I tillegg skal kundeteamet sikre en helhetlig hendelseshåndteringsprosess på tvers av alle team.

Illustrasjon av en person som sitter og leser en bok

Medlemmer i teamet

Torkel Buarøy
Teamleder
Ole Gunnar Hoddø
Support lead
Lars Vegard Bachmann
KAM/BOD
Elaine Svartis
Teknisk brukerstøtte/Samarbeidsportal
Erling Laugen
KAM/BOD
Mona Ebbesen
Incident Manager
Tommy Almendingen
Infrastruktur
Ernst Jonny Lyngøy
Utvikler
Anita Meisingset
Teknisk brukerstøtte
John-Andreas Lorentzen
Teknisk brukerstøtte
Siri Esteri Berg-Johnsen
Tjenesteutvikler, Trainee
Fabian Ugedal
Tjenesteutvikler, Trainee
Hege Nielsen
Seksjonsleder for Brukerstøtte & Tjenesteoppfølging (BBT)

Produkter

Backlog
Hold deg oppdatert her

Ansvarsområder/kapabiliteter

  • Customer/User support - Servicedesk, CRM
  • Service Catalog Management - Selvbetjening, oversikt over tjenester/produkter
  • Request Management - Forespørsler, tjeneste eller tilgang
  • Incident Management - Hendelseshåndtering
  • Problem Management - Håndtere gjentagende feil
  • Service Level Management - TE-oppfølging og oppnåelse av tjenestenivå (SLA)