Hopp til hovedinnhold

Kunde-team

Teamet skal utvikle, drifte og forvalte løsninger og rutiner som sikrer en effektiv og brukervennlig support til kunder av våre produkter og API-er. Teamet er ansvarlig for onboarding av nye tjenesteeiere og oppfølging av hele kundedialogen. I tillegg skal kundeteamet sikre en helhetlig incidentprosess på tvers av alle team.

Illustrasjon av en person som sitter og leser en bok

Medlemmer i teamet

Torkel Buarøy
Teamleder
Ole Gunnar Hoddø
Support lead
Roy Horn
KAM/BOD
Lars Vegard Bachmann
KAM/BOD
Elaine Svartis
Teknisk brukerstøtte/Samarbeidsportal
Erling Laugen
KAM/BOD
Mona Ebbesen
Incident Manager
Tommy Almendingen
Infrastruktur
Lars-Göran Andersson
Leverandørstyrer
Anita Meisingset
Teknisk brukerstøtte
Dan Remi Mørk
Seksjonsleder for Marked og tjeneste­oppfølging

Produkter

Backlog
Hold deg oppdatert her

Ansvarsområder/kapabiliteter

  • Customer/User support - Servicedesk, CRM
  • Service Catalog Management - Selvbetjening, oversikt over tjenester/produkter
  • Request Management - Forespørsler, tjeneste eller tilgang
  • Incident Management - Hendelseshåndtering
  • Problem Management - Håndtere gjentagende feil
  • Service Level Management - TE-oppfølging og oppnåelse av tjenestenivå (SLA)
  • Avtaleforvaltning - Avtaler under drift og forvaltning (omfang og teamets rolle må avklares)